2015. június 1., hétfő

16. rész - Becsúszott gyerek


Harry Styles 
- Nagyon virulsz - lépett mellém Niall vigyorogva, mikor Aurora-t, Sally-t és Gemma-t figyeltem, akik még mindig a csúzdánál játszottak. Felé fordítottam a fejem, s szélesen rávigyorogtam. Talán azért nem jártam öröm táncot, mert nyilván mindenki hülyének nézett volna, másrészt, mert még fel sem fogtam, hogy Aurora csak az enyém - Haver, ez ijesztő - nevetett fel hangosan, mégis ijedten - Ne, nézz így! - kérlelt.
- Jajj, de Niall, olyan boldog vagyok - ugrottam rá, és össze- vissza ölelgettem a megszeppent szőkét.
- Na, jó, Harry - sóhajtott, miközben lelökött magáról, így hangos csobbanással értem a vízbe - Mit műveltél? - tette csípőre kezeit, s próbált szigorúan nézni rám, de szemében ott villogott a szórakozottság is. Na, meg hogyan lehetne szigorú Niall Horan?
- Én? Semmit! - védekeztem egyből - Látod, ott azt a lányt? - mutattam a lányok irányába.
- Aurora-t? Haver, mi van veled? Agyrázkódás, vagy mi?
- Neeeem, na. Ő az én barátnőm. Vágod? - ugráltam, mint egy kislány, míg Niall hangosan felnevetett, s gratulált.
- Tudtam én, hogy csak idő kérdése és együtt lesztek.
- Annyira  szeretem őt, Niall - sóhajtottam, és abbahagytam az ugrálást.
- Megérdelmed, haver - veregette meg a vállam - Tudod, miután elváltál Harper-től, és egyedül maradtál, azt hittük, hogy kilépsz a bandából. De, nem tetted, hanem felálltál, és mosolyogva csináltad végig a koncerteket, nem ittad le magad minden nap, ahogy más tette volna. Igen, megérdelmed, hogy boldog légy egy olyan lánnyal, mint Aurora.
- Kösz, tesó, tényleg - öleltem meg szorosan - Mi a helyzet veled? Semmi egyéjszakás kaland, eltitkolt, becsúszott gyerek?
- Vicces vagy - morogta - Amúgy most van egy lány. Ummm. Aimee-nak hívják, és színésznő.
- Húha, és komoly a dolog? Mikor ismerhetjük meg? Hol találkoztatok?
- Itt él Amerikában, szóval nem lesz komoly. Nem akarok távkapcsolatot, de amíg itt vagyunk, addig miért ne?!  - vont vállat, de valami volt a tekintetében, ami elárulta, hogy nem csak a távkapcsolatról van szó.
- Van egy másik lány is - nem kérdeztem, kijelentettem. Ha lassan 9 éve ismered az embert, minden nap vele vagy, az ilyen apró dolgok hamar feltűnnek.
- Honnan veszed? - kérdezett vissza felvont szemöldökkel.
- Ismerlek - vontam vállat vigyorogva - Na, meg Aimee Carrero-ról van szó, nem? - bólintott, így folytattam - Lássuk be, állati jó csaj, ki ne akarna komoly kapcsolatot? - tártam szét a karjaimat, ugyanúgy mosolyogva.
- Ugye tudod, hogy barátnőd van?
- Persze. De, az én barátnőm lélegzet elállítóan szexi. Azért a kettőt ne hasonlítsuk össze - fontam keresztbe a karjaimat, a mellkasom előtt - Szóval, ki a másik?
- Ne akadj ki - nézett rám kérlelve. Hülyeség, ha az embertől azt kérik ne csináljon valamit, mert úgy is azt fogja tenni, ha kérik, ha nem - Gemma az - elkerekedett szemekkel, kissé dühösen meredtem rá - Fi-figyelj haver, na-nagyon régóta ismerem őt is, és tudom, hogy tudod, de csodálatos lány. Okos, kedves, lenyűgöző személyiségű, humoros, és eszméletlen gyönyörű - magyarázkodott.
- Mióta? Mikor? Miért nem szóltál? - zúdítottam rá a kérdéseimet. Csalódott voltam. Nem, nem azért, mert szereti a testvérem, hiszen ezt nem akadályozhatom meg, csak azért, mert nem mondta el, bármennyi ideje is tartson.
- 2-3 éve, egy buliban csak mi nem ittunk sokat, és mi vigyáztunk a többiekre, közben beszélgettünk. É- és nem tudom, hogy de az ágyban kötöttünk ki. Tudom, hogy örülnél, ha azt mondanám, bánom, de a fenébe is, élveztem, nagyon is! Utána sokszor beszélgettünk éjszakákon át, és, bummm, már azt vettem észre, hogy csak rá gondolok. Kérlek, Harry, ne haragudj! - nem szólaltam meg, csupán meredtem magam elé, míg a hallottakat próbáltam feldolgozni. Azonban, még az elején, egy mondatnál, teljesen leragadtam.
- TE MEGFEKTETTED A TESTVÉREMET? - kiáltottam el magam, mire a medence térben lévő emberek, mind felénk néztek.
- Elmondtad neki? - sipította Gemma, míg Sally-vel és Aurora-val az oldalán felénk közeledtek - Megbeszéltük, hogy nem mondjuk el neki!
- Szóval, te még titkoltad is volna előlem? - meredtem nővéremre, dühösen. Csalódott, s egyben dühös is voltam. A legjobb barátom a hátam mögött kufircolt a testvéremmel, ki tudja mikor, hányszor, és nem mondták el.
- Harry - sóhajtotta Aurora, miközben kicsit felpipiskedett hozzám, így elérve, hogy a figyelmem nagy részét rá fordítsam - Gyere, hagyjuk őket, beszéljék meg. Ez most nem a te dolgod - simított végig az arcomon.
- De...
- Nem, semmi de.
✖✖✖
Arcomat a nyakába fúrva, karjaimat erősen tartva szorítottam magamhoz. Ujjai a tarkómnál lévő hajjal játszadoztak, apró csókokat hagyott az arcom minden pontján. Ujjaim erősen csípőjébe martak, ahogy meghallottam ír barátom különleges akcentusát, majd nevetését. Felmordultam, mikor a szállodai szobánk ajtaján kopogtak, nem szándékoztam elengedni barátnőmet.
- Majd elmennek - motyogtam, mikor Aurora próbált elhúzódni tőlem. Egy határozott mozdulattal rántottam vissza magamhoz, s nyomtam ajkai ellen az enyémeket - Fenébe már, nem értik, hogy nem érdekel? - morogtam. A kopogások egyre sűrűbbek lettek, ráadásul már a telefonom is csörögni kezdett.
- Hé - simította tenyerét az arcomra, halvány mosollyal az arcán - Gemma a testvéred, Niall pedig a barátod, ne haragudj rájuk, biztos van valami okuk, amiért nem mondták el. Csak hallgasd meg őket, oké? - nyomott egy csókot az arcomra. Elégedetlenül dünnyögtem, mire halkan felkuncogott.
- Meg akarom, nagyon is. De, jelenleg úgy érzem, hogy két szó után leszedném Niall fejét - sóhajtottam - Különben is, alig egy- két órája tudhatlak a barátnőmnek, most nem fogok a testvérem kapcsolatával foglalkozni. Menjünk el valahova - kértem, míg most én simogattam az ő arcát. Mosolya kiszélesedett, gödröcskéi megmutatkoztak.
- Mi lesz Sally- vel?
- Jön velünk, esetleg elmehetnénk moziba, vagy vidámparkba, itt mindig van valami - ötleteltem.
- Holnap beszélsz Gemma- val? - lépett el tőlem, s tette csípőre kezeit. Felvont szemöldökkel, nyertes mosollyal nézett rám. Felsóhajtottam, majd bólintottam - Nem hallom - nézett rám tettett szigorral, amit a szeme környékén fellépő nevető ráncok fedtek fel.
- Holnap beszélek Gemma-val - mormoltam enyhe gúnnyal a hangomban, mire az előttem álló lány felnevetett, majd engem kikerülve elindult öltözni.
✖✖✖
Sally- t nem sikerült kikönyörögni Lux és Lou szobájából, így Aurora-val ketten indultunk el, felfedezni Seattle-t. Napszemüveggel takarva szemeinket, némileg elfedve a személyéjünket. Ujjainkat összekulcsolva lökdöstük egymást a járdán sétálva. Aurora hangosan kacagott, miközben az egyik pocsoja felett elkaptam, és pörögni kezdtem vele.
- Tegyél le! - visította hangosan, ezzel felhívta a figyelmet ránk. Hiába volt a napszemüveg, az eltökélt szemfüles rajongók, akik már végeztek az iskolában hamar kiszúrtak és oda jöttek hozzánk. Nem akartam elengedni Aurora-t, sem egyedül hagyni, így nem akartam, hogy a lányok most megzavarjanak. Lépteimet meggyorsítva, a lányt magam után húzva siettem a közeli kávézó felé, amikor Aurora megtorpant, és nem jött tovább. Ijedten fordultam hátra, félve, hogy a rajongók megtámadták, de csak makacsan meredt rám - Menj oda hozzájuk!
- De, nem akarlak itt hagyni - öleltem át a derekánál, míg a válla fölött átnézve láttam, ahogy a rajongók egyre közelebb érnek - Bébi, én veled akarok lenni - néztem rá kölyök kutya szemekkel, és egyre közelebb húztam magamhoz.
- Harry, én mindig itt leszek - nevetett fel - De, ők egész életükben egyszer láthatnak. Menj, és tedd szebbé a napjukat, az én kedvemért - nyomott egy csókot az ajkaimra. Elmosolyodtam, és ujjaimmal végig szántottam a haján.
- Annyira szeretlek - suttogtam, míg ajkaimat a homlokára nyomtam - Gyere velem!
- Nem, dehogy - rázta a fejét, s kibújt az ölelésemből. Lebiggyesztett ajkakkal néztem rá, míg közelebb lépdeltem hozzá.
- Csak akkor megyek oda, ha te velem jössz. Aurora, a barátnőm vagy, hozzám tartozol, veled együtt kell elfogadniuk engem.
- Rosszabb vagy, mint egy gyerek - sóhajtotta, majd a minket bámuló lányokhoz indult.
- Sziasztok! - mosolyogtam rájuk, míg fél karral átöleltem Aurora-t - Hogy vagytok? - érdeklődtem, miközben aláírtam a lapokat, telefonokat, pólókat, esetleg karokat - Bébi, csinálsz képeket? - fordultam Aurora felé, aki egyesével vette el a lányoktól a telefonokat, hogy elkészíthesse a fotókat.
- Ti együtt vagytok? Mármint, ő a barátnőd? - kérdezte egy alacsony, vörös hajú, szeplős lány.
Széles vigyorral, fogaimat mutogatva bólogattam, s büszkén meredtem a fejét rázó barátnőmre - Végre! - kiáltotta - Erre vártam már azóta, hogy Aurora Sally bébiszittere - nevetett - Örülök nektek! - bújt hozzám újra, majd amint elkészült a kép, a lányhoz lépett.
- Mikor jöttetek össze? Várj, hogy kért meg, hogy a barátnője legyél? - zúdította Aurora-ra a kérdéseket, aki hangosan felnevetett, majd széles, boldog mosollyal kereste a tekintetem.
- Szeretlek - tátogta, mielőtt válaszolt volna a lánynak.

Unalmas, lapos, olyan fúj. Ez csak egy időhúzó, kitöltő rész, remélem lesz jobb is!:) 
Köszönjük a 60(!) feliratkozót, és a 20000+ megtekintést.❤💕 
Jó olvasást, hagyj nyomot magad után:) 
Xxx. Lacy. 

10 megjegyzés:

  1. Kövit kérek!!!! Nagyon nagyon gyorsan!!! Igen jó lett :33 ÉS NEM LAPOS ÉS NEM FÚJ!!! IGEN JÓ LETT!!!
    Puszi:Andi:***

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, így ahogy egyre régebbi a rész, nekem is kezd egyre jobban megtetszeni :')

      Törlés
  2. Aaa de edes lett *-* Gyorsan koviy plíz.^^♥
    xx

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon gyorsaaan a kovit☺️☺️

    VálaszTörlés
  4. Nem lapos,nem fúj,nem unalmas.. Tökéletes... Imádtam...szóval gyorsaaaan új részt <3

    VálaszTörlés
  5. Imádtam, elképesztően tetszett *0*
    Egyáltalán nem lett lapos, unalmas etc., te buta lyány!!
    xxx.reasonell

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az vagy te buta lyány! :')
      Köszönöm, te buta lyány xxx

      Törlés