2015. június 18., csütörtök

21.rész - A ribanc visszatért

Képtalálat a következőre: „bethany mota pinterest”
Aurora Moore
-Harry ne így pakolj! Hányszor elmondtam már?
-Most miért? Minden belefér!
-Igen. De a ruháid csak félig vannak összetűrve és még mást is szeretnék belerakni. 
-Jó akkor megcsinálom. -sóhajt és kiborítja a cuccait az ágyra. Felállok, odasétálok hozzá és átölelem hátulról. 
-Összepakoljak neked? Addig elintézhetnéd Sallyt. 
-Miért? Mi van vele?
-Csak mérges egy kicsit mert elmegyünk. 
-Rendben. -nyom puszit a homlokomra. Gyorsan parkolom össze minden holminkat. A repülő egy óra múlva indul így sietnünk kell. Kirakom a börőndjeinket a lépcső tetejére, majd Sally szobájába megyek. 
-Lassan indulnunk kell. 
-Oké. Sal, kérlek legyél jó, fogadj szót!
-Minden este beszélünk. Hiányozni fogsz! -ölelem magamhoz. 
-Te is nekem anyu! És te is apu! -megy át hozzá. Megvárjuk amíg Gemmáék ideérnek, aztán bepakolunk a kocsiba és elindulunk.

•••

Harry vállának döntve a fejem próbálok aludni de nem megy. A repülőút három óra és nem igazán bírok magammal. Nagyon szeretnék már odaérni és csak kettesben lenni Harryvel. Ezek a kis akcióink mindkettőnket hergelnek, de valamikor elszakad az a bizonyos cérna. Ezért is vettem a két repülőjegyet. Már egyikőnk sem nagyon bírta tartani magát. Sietős léptekkel megyek a recepciós lányhoz.
-Szia, foglalás Styles névre. 
-Egy pillanat. -mondja és a gépének monitorja felé fordul és gyorsan üti le a billentyűket. Harry ér mellém és helyezi a kezét a derekamra. 
-Maguké a 258-as szoba, legfelső emelet. -nyújt felém egy kulcsot, amit rögtön el is veszek. 
-Köszönjük. -indulok el a lift felé. 
-Hova sietsz bébi? -vigyorog Hazz, de a választ ő is nagyon jól tudja. 
-Szerintem ez nem kérdés. -csilingelő hang jelzi hogy felértünk, majd kinyílik előttünk az ajtó. Harry kezére kulcsolom az enyém és megkeressük a szobánkat. Miután körülnézünk, egy heves csók csattan el és az ágyban kötünk ki. 

•••

-Bébi ugye hoztál bikinit?
-Igen hoztam. 
-Vedd fel. Megyünk a tetőre. 
-Akkor sietek. -seperc alatt váltok ruhát.
-Ugye tudod, hogy mennyire szeretem ezt a szettet? -néz végig rajtam.
-Tudom, azért vettem fel. De Maci ugye csak mi leszünk ott?
-Igen, miért?
-Nézz rám. -mutatok a mellkasomra, amit Hazz nem is olyan rég elég szépen "elintézett". -Elég egyértelmű. 
-Jól áll. 
-Mindegy. Menjünk. -belemászok a ízbe és elengedem magam. Csak lebegek a víz felszínén. Jó érzés kicsit megszabadulni mindentől. Csobbanás jelzi mellettem, hogy Hazz megérkezett. Odaúszok hozzá, ő pedig magához von. 
-Annyira szeretem a tetkóidat. Nekem is kell egy!
-Tényleg szeretnél?
-Igen.
-Ha hazamegyünk elviszlek oké?
-Aha. Nézd milyen szépek a csillagok!
-Azok bébi.
-Olyan jó nézni őket. 
-Nem fázol? -kérdezi, nekem meg csak most tűnik fel hogy tényleg lehűlt a levegő és hideg van. 
-De. -mondom, így visszamegyünk a szobánkba. 

Lassan nyitom ki a szemeimet. Nem tudom hol vagyok. Megmozdítom a karjaimat mire csörgést hallok, ezért felemelem a fejem. Láncokon lógok. Rángatni kezdem a kezeim, de nem szabadulok, a bilincsek fogva tartanak és a bőrömbe vájnak. Nem tudom miért vagyok itt. A szürke szobában nincs más csak egy ajtó és egy koszos ablakon át szűrődik be egy kevés fény. A kilincs lenyomódik és egy kis alakot látok belépni. 
-Sally?
-Én vagyok. -jön közelebb és áll meg előttem. 
-Hol vagyunk? Hogy kerültem ide? Miért vagyok megbilincselve? -kérdezem, de félek hogy nem tudja a választ. 
-A pincében. Anya azt mondta, hogy azért rakta rád a bilincseket, mert hazudtál nekem. 
-Sally soha nem tettem ilyet! -mondom aztán leesik a teljes mondat. -Anya?
-Igen. Az anyukám. -az ajtó újra kinyílik és most Harper lép be egy babával. 
-Te?! Mit csináltál, hogy bedőljön neked? -kiáltok, de ő csak gúnyosan felnevet.
-Ugyan kérlek. Csak egy szavamba került. 
-Hogyan? Miért?
-Tudod drága -kezdi és egy hajtincsemet kezdi piszkálni mire idegesen elkapom a fejem. 
-Ne. Érj. Hozzám. 
-Csak előálltam egy remek ötlettel és hála a remek színészi képességeimnek már nem is kellett mást tennem. Az enyém volt. -simogatja Sallyt.
-Ha egyszer kiszabadulok innen megkeresem Harryt és visszajövök. De sok jóra ne számíts!
-Ahw szivi kérlek! Harry az én oldalamon áll. És nézd csak milyen gyönyörű kisfiunk van! -csak most nézem meg jobban. A szemei olyan zöldek mint Harryé és tényleg hihetetlenül aranyos. 
-Miért? -akad meg a gombóc a torkomban és könnyek szöknek a szemembe. 
-Mert Sally nem a tiéd. Sosem volt az. És nem is lesz. Harry szintén. Most pedig gyere Sally, mennünk kell. -tereli ki a picúrt. 
-Nem! -üvöltözök folyamatosan, de csak az ajtó csapódását hallom. Továbbra sem hagyom abba a kiáltozást és egyre jobban rángatom a végtagjaimat. 

Sikítva ülök fel az ágyban. 
-Bébi jól vagy? -találom magam szembe Harry aggódó tekintetével. Felzokogok és az ölébe kuporodok. 
-Csak egy álom volt. -csitít. 
-Na-nagyon rossz volt. 
-Elmondod? -bólintok, de még beletelik pár percbe amíg teljesen megnyugszom.
-Ő volt az... visszajött... elvett tőlem... téged és Sallyt -fúrom a fejem a nyakába. -És kikötözött. Meg... volt egy fiatok is. 
-Nem fog megtörténni. Ígérem. -csókol meg. -Én téged szeretlek.
-Tudom. Én is szeretlek.
-Próbálj visszaaludni. 
-Nem fog menni. Kimegyek pár percre az erkélyre. -takarom ki magam és indulok az ajtó felé. 
-Rendben, de nem maradj sokáig. Nem akarom hogy megfázz.
-Oké. -nyitom ki az üvegajtót és azonnal megcsap a hűvös levegő. Rákönyökölök a korlátra és egy régi dalt kezdek dúdolni. -The bitch came back... 

•••

Hiába mondta Harry hogy ne maradjak sokáig, egyszerűen képtelen voltam szabadulni az álmomtól és attól a gondolattól, hogy ez tényleg megtörténhet. Tudom hogy Harry szeret és nem tenné meg, de félek. Nem tudom miért vannak bennem kétségek, talán Sal miatt. Mert lehet hogy ő az igazi anyukájával szeretne lenni és nem velem. Csak bambulok, az agyam kattog, de nem tudok magammal mit kezdeni. Aludnék, de nem tudok. Kezet érzek a csípőmön, majd az állát támasztja meg a vállamon. 
-Azóta is itt vagy? 
-Igen. -sóhajtok és megfordulok a kezei között. -Nem tudtam visszamenni. 
-Remélem nem fáztál meg. Jobban vagy már?
-Igen, csak nagyon felkavart. 
-Megértem. Ami azzal a nővel kapcsolatos az sose jó. Nem vagy álmos?
-De igen. Mi lenne ha én aludnék te meg elmennél egy masszázsra? Utána meg ketten várostnézünk. 
-Benne vagyok. 

•••

Egy szökőkút szélén ülünk a lábunkat a vízbe lógatva. Harry telefonja csörögi kezd. Felveszi és kihangosítja.
-Szia Sal. Mizujs otthon?
-Szia apa! Képzeld Gem néniék Theot is elhozták! 
-Hű akkor most nagy a boldogság.
-Igen. Milyen Marokkó?
-Nagyon jó szívem. 
-Ugye hoztok nekem valamit?
-Persze hogy viszünk. 
-Hiányoztok. 
-Nekünk is te. Szia Sally örülünk hogy hívtál.
-Sziasztok! -szakad meg a vonal. 
-Sally és Theo... -kezdi Harry, de a szavába vágok. 
-Nyugi. Nem fog történni semmi. -adok puszit az arcára. -Különben is, Sal még csak 8 éves.


Halihó! El se hiszem, már 32.000 fölött járunk a megtekintésekben! Annyira jók vagytok :D várom a véleményeket. xLucus

3 megjegyzés:

  1. Uuu egyszerűen imádom a blogotokat! Már nagyon vártam ezt a részt , mert kíváncsi voltam , hogy meg tudtok-e még lepni valamivel.:D És sikerült..! :D Sosem gondoltam volna , hogy így fog folytatódni^^ Izgalmas de mégis van benne érzelem=tökéletes párosítás ;)
    Alig várom már a következő részt , remélem hamar felrakjátok^^

    Imádlak titeket olvasni. Puszii :* <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész lett ^^ .. Nem okoztatok csalódást.. Siessetek az új résszel :)

    VálaszTörlés