2015. június 10., szerda

19. rész - Újra látlak

Képtalálat a következőre: „bethany mota pinterest”
Aurora Moore
A rádióból szóló dalokat énekelve tartunk Harryvel a házam felé, hogy összepakoljuk a cuccaim és így hozzá költözhessek. 
-Itt fordulj jobbra. -szólok. Leparkol a ház előtt. Kiszállok, a kulcsot a zárba rakom, elfordítom és bent is vagyunk. Gyorsan körbevezetem Harryt. 
-Hol kezdjük? 
-A hálóban jó lesz? -nevetek fel.
-Persze. -kap fel és futni kezd felfelé. Benyit a hálóba és az ágyra dob. Mindketten nevetünk. A hajába túrok és lehúzom magamhoz egy hosszú csókra. 
-Sok holmid van?  
-Nem. Leginkább ruhák. 
-Akkor kezdjük. -áll fel és nyitja ki a szekrényem. Kihúzok egy sporttáskát az ágyam alól. 
-Ez tetszik! -fordul felém a szemöldökét húzogatva, egy vörös csipkés melltartóval a kezében. 
-Nekem is. 
-Felveszed nekem? 
-Fel, de majd otthon. Keresd még hogy mi tetszik. -ülök le a földre. Harry adja nekem a ruhákat én pedig összehajtva elrakom őket. A táskát becipzározom és a könyvespolcomhoz lépek. 
-Nagyon sok könyved van bébi.
-És az összeset el is akarom vinni. 
-Akkor majd csinálunk neki helyet. -nyom puszit az arcomra. -Hozok dobozokat. -megy ki. Nem sokkal később kivágódik az ajtóm és megjelenik a szobámban a nővérem. Sikítozva ugrunk egymás nyakába. 
-Annyira örülök hogy itt vagy. 
-Én is. De... honnan tudtad, hogy itt vagyok?  
-Egyszer felhívtalak és Harry vette fel. Ugye együtt vagytok?
-Igen! -ölelem meg újra. 
-De hogy hogy itt van és miért van... -néz a táskára. -Aaaa na ne! Te hozzá költözöl!
-Igen! El sem hiszed mennyire örülök! 
-Látom rajtad. 
-De te is nagyon mosolyogsz. Pasi?
-Van. 
-Komoly? 
-Igen, egy hete járunk. 
-Be kell mutatnod. 
-Be fogom. Mellesleg anya hívott. Azt akarja hogy elmenjünk hozzájuk a hétvégére. 
-Oké. 
-És azt mondta, hogy ha van pasink mindenképp vigyük. 
-Miért?
-Nem tudom, biztosan csak meg akar róla győződni hogy nem maradunk egész életünkre magunkra. 
-Értem. 
-Sally hol van?
-Annéknél pár napig. 
-Pedig úgy megismertem volna. 
-Meg is fogod. -Harry ér fel a dobozokkal, így folytattuk a pakolást. Két óra alatt mindennel végzünk és bepakolunk a kocsi csomagtartójába. Kelly szorosan megölel mindkettőnket és elmegy, majd mi is elindulunk. 
-Harry?
-Igen bébi? -teszi a combomra a kezét.
-Kelly mondta, hogy anyámék látni akarnak hétvégén. 
-Tényleg?
-Igen és azt is mondta hogy téged is kell vigyelek. És a picúrt is szeretném. 
-Rendben bébi, akkor megyünk. 
-Szerencsére nem kell messzire mennünk csak London másik felére. Egy időre elég volt az utazásból. 
-Egyet értek. -parkol le. Behordjuk a dobozokat, majd nekiállok ebédet csinálni. 

•••

Egy pokrócot térítek le a fűbe és ráfekszem. Pár perc múlva Harry csatlakozik hozzám egy üveg borral és két pohárral. Az egyiket a kezembe adja és tölt. Lassan az egész elfogy. Rajta fekszem, ő pedig a hajamat csavargatja.
-Ugye tudod hogy nagyon szeretlek?
-Tudom bébi. Én is szeretlek.
-Olyan furcsa hogy sokan azt hiszik, hogy a lányok már az első csóknál az esküvőt tervezik.  
-De tervezik nem?
-Igen, de... nem az első csóknál. 
-De ez minden lány álma. Miért ne álmodoznának róla?
-Na azt nem mondtam, hogy nem is teszik. -nevetek fel. -Vagy... csak én nem tartoztam soha közéjük.
-Miért te miről álmodozol?
-Rólad. Sallyről. És arról hogy veletek maradok.
-Velünk maradsz. Nem engedlek el. -mondja mire a nyakába fúrom az arcom. -Sose gondoltál még arra hogy egyszer hozzá mész valakihez? -tér vissza az eredeti témához. 
-Nem igazán. De ha veled vagyok akkor az sem érdekel, hogy nem a feleséged vagyok. 
-Miért?
-Mert úgy bánsz velem mintha az lennék. -csókolom meg lágyan.

•••

-Apuc! Anyuc! Hova megyünk? -nézelődik Sally a kocsi ablakán keresztül. 
-A nagyiékhoz. -szólal meg Harry. 
-De ott most voltunk!
-A másik nagyiékhoz aprótalp.
-Másik nagyiék? De nem csak egy van?
-Nem szívem. Anne az én anyukám. Most Aurora szüleihez megyünk.
-De őket hogy hogy nem láttam eddig?
-Úgy hogy sokáig máshol éltek és most visszaköltöztek ide. -fordulok hátra. 
-És mikor érünk oda?
-Hamarosan. -a szüleim London külvárosában élnek, egy nagy telekkel meg házzal. Mikor odaérünk Kelly és a pasija akkor szállnak ki a kocsiból. A nővérem ahogy meglátja Sallyt azonnal elindul felénk. 
-Sziasztok! Ő a barátom Wyatt. -mutatja be majd rám mutat. -Ő a húgom Aurora, a barátja Harry és Harry lánya Sally. 
-Szia, örülök hogy találkoztunk.
-Én is örülök. 
-Sally! -guggolok le hozzá. -Ő a nővérem Kelly és a barátja. 
-Aurora! Kelly! -hallom meg anya hangját, mire felállok. -Gyertek be! -kiált. Megfogom Harry kezét és elindulunk befelé. 
-Már nagyon vártunk titeket! Úgy hiányoztatok! -ölel magához először engem, majd Kellyt. Aztán megjelenik apa és ő is megismétli a jelenetet. 
-Bemutatnátok kérlek a többieket is? -kéri anya és látom az arcán, hogy csak most veszi észre Sallyt. 
-Apa, anya a barátom Wyatt.
-Az én barátom Harry és a lánya Sally. -mindenkit üdvözölnek, majd a nappaliba ülünk le. Anya kihív azzal az indokkal, hogy segítsek innivalót vinni. 
-Ror, kérlek magyarázd el, hogy mi ez az egész. 
-Micsoda? Az, hogy van egy lánya?
-Azt is. Meg hogy miért Harry Styles, ő híres! És miért van tele a melleiddel az újság?
-Anya! 
-De így van! 
-Jó. A volt felesége átverte és ráhagyta Sallyt. Arról meg nem tehetek, hogy beleszerettem. És azért voltam benne az újságban mert Theo húzta le a felsőm. 
-Jól van. Tudod, hogy nem azért mondom mert ellened vagyok. 
-Tudom anya. Figyelj Sally anyának hív, kérlek ne lepődj meg rajta és foglalkozz vele. 
-Kérned sem kell. -ad nekem egy tálcát ami tele van poharakkal. Visszamegyek és kiosztom az italokat. Egy darabig beszélgetünk aztán kimegyünk a kertbe. Amint meglát minket azonnal csaholva és ugatva fut felénk a kutyánk aki már kiskorunk óta megvan nekünk. Kellyt és engem is összenyalogat.
-Szia Molly. -ezután több kis szőrpamacs kezd szaladgálni körülöttünk. 
-Anyuc! Kiskutyusok! -kiált Sally és már három kutyust egyszerre próbál simogatni. 
-Ugye milyen aranyosak? -leülök Harry mellé és mindketten egy kicsivel játszunk. 
-Apuc, kérlek hadd tartsam meg annyira szeretem! -ül az ölébe Sally. 
-Ha a nagyi megengedi akkor megtarthatod. 
-Tényleg?
-Igen. Na fuss kérdezd meg tőle. -a picúr nagy mosollyal az arcán rohan el. Észre sem vettem, hogy a kutyus akivel játszok közben már a nadrágomat szakítja szét. -Ne már! -tolom el, de visszamászik a combjaimra és újra simogatni kezdem. Harry csak nevet rajtam. 
-Aranyos vagy. -húz magához a derekamnál. 
-Azért mert nem tudok rá haragudni?
-Igen, azért. Tudom hogy nagyon szereted ezt a gatyát. 
-Rád se tudok soha haragudni. Mondjuk még nem is adtál rá okot, de nem tudnék. 
-Most egy kutyához hasonlítottál? 
-Igen. -nevetek fel. 
-Ez gonosz volt. -vág durcis arcot. 
-Naaa. -ülök rá a lábaira. -Most haragszol rám?
-Dehogy. -ölel át és hátradől. Rögtön tappancsokat érzek a hátamon. Végigmászik a hátamon, majd Hazz arcát kezdi nyalogatni. 
-Apuc megtarthatom! -jön oda Sally. -És elneveztem Pötinek. -ül le mellénk és veszi magához. 
-Húha már neve is van?
-Pötinek? Ez miből jött picúr? 
-Anyuc ő kisebb mint a többiek. Olyan kis pöttöm. 
-Mint te. És fiú vagy lány?
-Fiú. De én nem vagyok kicsi. 
-Hát persze hogy nem. 

•••

Kézen fogva megyünk fel az emeletre. Sally már alszik a mellettünk lévő szobában. 
-Elmegyek fürdeni. 
-Jöhetek? -tol a falnak és csókol meg Hazz. 
-Hááát... nem is tudom. 
-Naa kérlek. -csókolgatja a nyakam. 
-Mmm legközelebb. Még át akarok menni Kellyhez. -adok neki egy puszit, majd bemegyek a fürdőbe. Gyorsan lezuhanyzok és átadom Harrynek a helyet. Felveszem az egyik pólóját boxerét és így megyek át a nővéremékhez. Kopogok és csak utána nyitok be.  
-Szia! Jöttem beszélgetni.
-Szia. Gyere csak. 
-Wyatt?
-Fürdik. Kérdezhetek?
-Igen. 
-Nem furcsa, hogy Sally anyának hív? 
-Nem, nekem nagyon tetszik. Csak azt nem akarom, hogy megtudja, hogy nem én vagyok az igazi anyukája. 
-Nem fog. Harry sem akarja. 
-Tudom. Ti amúgy hogy jöttetek össze? 
-Hát elbűvölt. Szó szerint. 
-Ezt hogy érted? 
-Úgy hogy bűvész. 
-Ne. Na ne. Komoly?
-Teljesen. 
-Tuti megkérem hogy varázsoljon. Lefeküdtetek már?
-Ror! Dehogy! Egy hete járunk.
-Jó bocs csak érdekelt. 
-És ti? 
-Nem. 
-De ha igen elmondod. És azt is milyen volt.
-Mi? Nem. Az személyes. 
-Jó, jó. Régen hogy kibeszélted a gimis pasikat. -röhögött fel. 
-Jó de az a gimi volt basszus! És akkor még te is kidumáltad hogy milyenek az ágyban. 
-Igaz. -Harry nyit be. 
-Bébi, gyere aludni. 
-Repülök! -állok fel az ágyról, odaugrálok hozzá és rácsimpaszkodok. Megtart, becsukja az ajtót és visszavisz a szobánkba. Befekszik velem az ágyba és ránk húzza a takarót. 

-Mindig veled akarok aludni. -csókolom meg és hamar sikerül elaludnom. 

12 megjegyzés: