2015. május 4., hétfő

7.rész - A tetőn

Képtalálat a következőre: „bethany mota”
Aurora Moore
Kómás fejjel kelek, elég későn és nyúzottan. Aztán beugrik, hogy mi történt az éjszaka. A csók. Harry megcsókolt! Vagyis... tulajdonképpen én csókoltam meg őt.
-Jesszusom. -ülök fel hirtelen az ágyban. Mit képzeltem? Hogy majd visszacsókol? De megtette. Hogy neki ez jelent valamit? Kétlem. Hogy nekem jelentett-e valamit? Nem tudom. Lehet. Fogalmam sincs. Hogy kellenék-e neki? Nem hiszem. Ő egy sztár, én meg csak egy
bébiszitter.  Remélem azért nem utált meg, nem haragszik rám és nem rúg ki. Azt nem bírnám. Túlságosan összebarátkoztam a srácokkal, Sallyvel és... megszerettem őket. Nyílik az ajtóm és három lányfej bukkan fel. Amikor meglátják, hogy ébren vagyok berontanak és rámugranak visítva. Aztán amikor meglátják az ijedt arcomat, leülnek az ágy végére.
-Perrie Edwards. Zayn barátnője. -mutatkozik be a szőke hajú.
-Eleanor Calder. Louis.
-Sophia Smith. Liam.
-Aurora Rosali Moore. Sally bébiszittere. -ölelésbe vonnak, amit viszonzok is.
-Öltözz és megyünk reggelizni. Ezt a napot velünk töltöd. -gyorsan elkészülök, majd lemegyünk. A fiúk már ott vannak. Pont Harryvel szemben ülök El és Pezz között. Felnézek és a tekintetem összetalálkozik Harryével. Érzem, hogy az arcomat egy másodperc töredéke alatt önti el a forróság és rákvörös leszek. A fejemet rögtön lehajtom és enni kezdek. Gyorsan lapátolom be a reggelim, majd El felé fordulok.
-Feljönnél velem?
-Persze. -áll fel rögtön. Még ad egy puszit Lounak, majd elindulunk fel. A liftben csak nekidőlök a falnak és idegesen fújom ki a levegőt.
-Baj van? -kérdezi El.
-Nincs.
-Ugyan Ror, látom rajtad. Nyugi, bízhatsz bennem. -és nem is tudom miért, talán azért mert itt én vagyok egyedül nő és jól esik végre a társaság, de bízom benne.
-Csak... ahj, tegnap éjszaka rémálmom volt és Harry átjött. Megvígasztalt és én pedig megcsókoltam. És úgy érzem, nem kellett volna.
-Hát, figyelj. Ezt vele kell megbeszélned és hidd el nekem, hogy Harry és a fiúk is szeretnek téged. Nyugi. Nincs baj. -ölel meg. -Nincs kedved eljönni velem és a lányokkal táncolni? Itt a hotelben van egy terem.
-Öhmm... rendben. -mondom, majd már húz is ki a liftből. A szobámba átöltözünk. Egy haspólóban és bő majd a végén újra szűk melegítőben lépek ki az ajtón. Átmegyek Lou szobájához. El akkor lép ki és húz maga után. Egy csomó folyosón megyünk végig, már azt sem tudom, hogy hol vagyunk, amikor benyit egy ajtón és elénk tárul egy terem egyik falán végig tükörrel. Pezz és Sophia már ott vannak. Együtt kezdünk el bemelegíteni és összeállítani egy koreográfiát.
-Na csajok ez rohadt jó. Mehet egybe az egész zenére? -bólintanak én pedig elindítom Jessie J - Bang Bang-jét és együtt kezdünk mozogni. Teljes erőbedobással táncolunk és tekerjük a csípőnket. A zene leáll, mi pedig lihegve, dőlünk egymásnak.
-Ez baromi jó volt.
-Az hát. -megfordulok és az ajtóban 5 fejet látok meg, így megijedek, de rájövök, hogy csak a fiúk azok. Harry csillogó szemekkel engem néz én pedig rögtön el is pirulok és lehajtott fejjel rohanok a zenelejátszóhoz és telefonomat megfogva rohanok el. Nem tudok vele erről beszélni. Kizárt. A fürdőbe megyek és ledobálom magamról a ruhákat, majd a zuhany alá állok. A meleg víz most nagyon jól esik.

***

Képtelen vagyok aludni. Egyáltalán nem megy. Idegesen rúgom le a takarót és ismét a tetőt veszem célba. Kilököm az ajtót és kimegyek a tető szélére. Rákönyökölök a korlátra és csak bambulok. Nem tudom mi késztet rá, de oldalra fordítom a fejem. A tető másik oldalán Harryt pillantom meg, nekem háttal. Lassan lépkedek felé, hangtalanul. A vállára teszem a kezem, mire összerezzen és megfordul.
-Miért vagy itt?
-Nem tudtam aludni.
-Én sem. -válaszol, majd mindketten felvesszük az eddigi kikönyöklős pózt. Hosszú idő telik el és egyikünk sem szólal meg.
-Figyelj, Harry én... sajnálom. A tegnap estit. Nem tudom, miért tettem én csak... -kezdem, de megállít azzal, hogy kezét az arcomra teszi és maga felé fordít.
-Nem te vagy a hibás, hanem én. -nem hiszem el, hogy ezt mondja, mert nem ő a hibás, hanem én. De miért hiszi azt hogy ő az? Egyszerre kezdünk beszélni és mindketten azt magyarázzuk a másiknak, hogy miért mi vagyunk a hibásak és nem a másik. Egy ideig ez megy. Közben furcsa érzés fog el. Nem tudom mi ez, de arra késztet, hogy csókoljam meg most azonnal. Már nem beszél egyikőnk sem, csak állunk egymással szemben. A tekintetemet végig vezetem rajta. A felsőtestét csak egy trikó fedi, ahogy az enyémet is. Figyelmemet lekötik az izmai, amik elég rendesen ki vannak dolgozva és ez bejön. Minden egyes tetkóját végigmérem, nem akarok kihagyni egyet sem. Felemel a fejem és most már az arcát kémlelem. Zöld szemei gyönyörűen csillognak, a göndör hajába pedig legszívesebben beletúrnék. A száját meg csak szeretném újra az enyémeken tudni. Mi?? Nem! Nem eshetek bele! De ez már megtörtént. Az az érzés ami arra késztet, hogy megcsókoljam egyre csak erősödik és már nem tudok neki ellenállni. Egy kis lépést teszek előre, lábujjhegyre állok és megcsókolom. Nem csókol vissza, lehet csak azért mert meglepődött. Elválok tőle és elindulok vissza, hogy minnél előbb távol legyek ettől a kínos helyzettől. Attól, hogy elmondjam az okot. Igen, bevallom beleestem. De félek. Félek attól hogy talán ő nem így érez. Nem akarok megint pofára esni. Félek, hogy a rajongóik szétszednek, hiszen alig ismertem meg őket, de már a hajamat tépték. Nem hogy még akkor amikor megtudják, hogy az egyik "férjükkel" egy párt alkotunk. Gyorsan rohanok le a lépcsőn és már szinte futok, az agyam meg azon kattog, hogy hol találhatnék egy helyet, ahol senki sem talál meg. Aztán Niall szobájába nyitok be és igyekszem nem felébreszteni. Átosonok a szobán és kinyitom az erkélyajtót, majd kilépek és lerogyok egy székbe.

***

-Ror! Ébredj! -kelteget Niall, mire lassan kinyitom a szemeimet. -Mit keresel itt?
-Én... semmit, már megyek is. -állok fel és megyek ki a szobából. A folyosón Pezz jön szembe, köszön és megölel.
-Figyelj Ror szerintem ne járkálj így a folyosón.
-Hogy? -nézek végig magamon. Aztán rájövök, hogy egy franciabugyiban és trikóban vagyok. Hát tényleg nem szerencsés. -Átöltözöm. -mosolygok rá és berontok. Sally azonnal odarohan hozzám.
-Rora ugye ma játszunk? -kérdezi és sorolni kezdi, hogy mit szeretne csinálni.
-Persze, csak előbb felöltözök oké? -bólint.
-Sally! -hallom meg Harry hangját. Gyorsan berontok a szobámba és becsapom az ajtót. Elkezdek öltözködni, majd egy alapsminket rakok fel, hogy ne látszon, hogy körülbelül egy órát aludtam. Sophia ront be egy 'jössz velünk vásárolni' kiáltással és kirángat a szobából, a hotelból és betuszkol egy taxiba, ahol már El és Pezz is bent ül. Beül ő is majd már el is indulunk.
-De csajok pénz sincs nálam és... -kezdem de közbevágnak.
-Mi fizetünk. -mondják egyszerre, de olyan tekintettel, hogy nem is merek ellenkezni.

***

Visszaérve a vásárlásból Sally rohan le újra, hogy most már játszak vele. 
-Egy perc és jövök rendben? -kérdezem, mire bólint és bemegy a szobába én pedig indulnék a sajátomba, de Harry az utamat állja. 

Sziasztok!
Nagyon örülünk, hogy egyre többen vagytok! Köszönjük a sok megtekintést, reméljük továbbra is így lesz! :) 
U.i.: Komizzatok ;) 
xox Lucus 

8 megjegyzés: