2015. július 17., péntek

30. rész - Az életemnél is jobban

Harry Styles
Harry Styles 

Hajamba túrva kocogtam végig a az arany és fehér színekben pompázó sorokon, egyenesen a menyasszonyom felé. Nem vett észre, mivel háttal állt nekem, így könnyen mögé tudtam osonni. Tenyereimmel eltakartam a szemeit, mire ijedten megugrott, s megpróbálta lefejteni az ujjaimat onnan.
- Találd ki, ki vagyok! - kuncogtam, arcomat a nyakába fúrva nyomtam egy csókot a bőrére. Egy hete nem láttam őt rendesen, mivel mind az ő, mind az én szüleim jó ötletnek tartották az esküvő előtti külön élést. Csak egyszer- kétszer futottunk össze, mikor valami fontos dolgunk volt, esetleg a kicsikkel kellett ultrahangra menni.
- Hmm, nem is tudom - hümmögött, s kezeit a csípőjére rakta. Játékosan felkuncogott, mikor belefújtam a nyakhajlatába, csiklandozva őt - Most vajon melyik pasi lehetsz? - tűnődött hangosan - A tegnapi, vagy az azelőtti?
- Aurora, kérlek!
- Engedj már, hadd forduljak meg! - kiáltotta kicsit erélyesen.
- Huh, bébi - nevettem, tenyereimet már igen gömbölyödő pocakjára simítva. Jó, az ötödik hónapban már igen feltűnő volt, főleg, hogy ikreket várt - Csak szórakoztam - ráztam meg a fejemet, felvont szemöldökkel.
- Tudom, Maci - sóhajtotta nyakm köré fonva a karjait, lábujjhegyre állva pipiskedett fel hozzám - Csak annyira hiányoztál - motyogta, mire elmosolyodtam, s végre megcsókoltam. Nyelvemmel végigsimítottam ajkain, mire megadóan felnyögött, utat engedve.
- Gyerekek, elég lesz! - kiáltotta anya, felénk loholva, nyomában  Mrs.Moore-al - Alig 3 óra múlva lesz a szertartás, Harry, kérlek, legalább addig ne a farkaddal gondolkozz - felháborodottan fordultam hátra, de anya csak hatalmas vigyorral méregetett. Ő és Mrs. Moore már teljesen felvoltak öltözve, és a maguk - öreges - módján remekül festettek.
- Én is szeretlek, Anya - morogtam, míg két puszit nyomtam az arcára, üdvözlésként.
- Menned kéne öltözni - veregette meg a hátamat, s lassan tolni kezdett a folyosó felé.
- Hé- hé - hé - torpantam meg, nem hagyva, hogy tovább kényszerítsen a távozásra - Csak elköszönök Eaton-tól és Blair-tól - vigyorogtam anyára, aki csak a szemeit forgatta, és keresztbe font karokkal biccentett. Egy lépéssel megszüntettem a távolságot köztem, és a jövendőbeli feleségem között, majd letérdeltem, hogy egy magasságban legyek a pocakjával.
- Hali, gyerekek! - húztam fel a pólóját, míg ő a hajamat simogatva nézte, hogy mit művelek már megint - Eaton, remélem minden oké, és nem piszkálod, Blair-t, mert ha igen, 4 hónap múlva idekint számolunk róla - nyomtam egy puszit a hasa bal, majd a jobb oldalára, mire halkan felkuncogott, de végül visszahúzta a felsőjét - Nagy nap ez a mai - sóhajtottam, amire anyáék is ösztönösen így tettek, de ők csak azért, mert még nem sikerült lerázniuk engem - Feleségül veszem az anyukátokat, aki a világ legszebb nője, de ezt majd ti is meglátjátok. Arra szeretnélek kérni titeket, hogy a hátra maradó időben, viselkedjetek rendesen, főleg ma. Hagyjátok, hogy anya szórakozzon egy kicsit, elvégre, csak egyszer jöhet hozzám - nevettem fel a végén, s még ruhán keresztül is nyomtam egy puszit a hasára, majd felegyenesedve Aurora szájára is.
- Indulj már, fiam - csapta meg a hátamat anya, mikor továbbra sem akartam elengedni az ölelésemből a menyasszonyomat - Apádék már várnak rád - tette hozzá, mire az én szemeim felcsillantak.
- Itt van apa?
- Igen, az előbb találkoztunk vele - mosolyodott el halványan, én pedig egy pillanat alatt elengedtem Aurora-t.
Apával nagyon ritkán találkoztunk, hiszen ő a világ másik végén élt, és dolgozott. Saját céget alapított, így nagyon nehezen tudott elszabadulni, de azt megígérte, hogy ma itt lesz, bár azt mondta, hogy csak a szertartás legelejére fog ideérni.
Aurora-val már találkozott, de csak karácsonykor, mikor itthon volt, így mióta terhes nem is látta őt.
Ismét kocogva tettem meg az utat, a ceremónia helyszíne, és a szobám között, ahol készülnöm kellett. Amint beléptem, a hangosan nevető tanúmat, Liam-et pillantottam meg, aki Louis és Niall gyerekes civakodásán szórakozott. Zayn persze még nem ért ide, de nem is csodálom, hiszen sem Perrie-t, sem a lányukat nem könnyű kirángatni a szobájukból.
Sally arany, tüllös, hercegnős koszorúslány ruhájában, csimpaszkodott rég nem látott nagypapája nyakába, őket pedig Robin fényképezte.
Fura volt ezt nézni, ahogy az apám és a nevelőapám jóban vannak, hiszen rengetegszer van olyan, hogy a két fél fenyegeti a másikat, vagy csak utálkoznak. De szerencsére apa és Robin nem ilyenek voltak, ami hihetetlenül megnyugtatott, hogy nem kell még az esküvőmön is azon aggódnom, hogy ezek ketten esetleg kinyírják egymást, ha közel kerülnek a másikhoz.
Letörölhetetlen vigyorral sétáltam hozzájuk, s először a hercegnőmet szorítottam magamhoz.
- Helló, kincsem - nyomtam egy puszit a hajába.
- Apa, nézd mit hozott nekem a papi - nyomta az arcomba, a hatalmas miniont, amikért Sally őrülten rajongott. Bólintottam, majd kicsit arrébb toltam a plüsst, hogy köszönthessem apát.
- Harry, istenem - szorított magához, és a srácok nevetésétől is simán lehetett hallani, ahogyva csontjaim roppannak - El sem hiszem, hogy most tényleg olyan nőt veszel el, aki szeret téged és te is őt. Büszke vagyok rád, fiam- veregette meg a hátamat.
- Köszönöm, apa - suttogtam.
- Na, és mi lesz az ikrek neve?
- Blair és Eaton - válaszoltam mosolyogva. A kicsik nevét teljes mértékben Sally választotta, nekem és Aurora-val csak rá kellett bólintanunk - Jelentésük nincsen, de Sal ragaszkodott hozzá, hogy ő válasszon - néztem a Liam ölében boldogan vihogó kislányra - Hé, kicsim, miért nem mész át a lányokhoz? Nekünk lassan már öltöznünk kell.
- Mindjárt megyek, csak még Louis bácsinál van Dave - utalt a nagyapjától kapott játékra.
- Lou, haver add már oda neki, haladnunk kell! - tártam szét a karjaimat, kicsit idegesebben.
- Hazz, nyugodj meg! Tök mindegy te hogy nézel ki, vagy akár mi, itt az a lényeg, hogy a menyasszony gyönyörű legyen. Hidd el, tesó, Aurora akkor is hozzád megy, ha csak egy boxerben állsz ki oda - lépett be Zayn vigyorogva, már teljesen felöltözve. Gyors öleléssel köszöntöttük egymást, majd kiengengedtük Sally-t, aki átsprintelt a szemben lévő szobába, ezzel elárúlva, hol vannak a lányok - Akárhogy próbálkoznál, nem engednek be. Tapasztalat - veregette meg a vállamat Zayn, majd becsukta előttem az ajtót.

✖✖✖

Idegesen ropogtattam az ujjaimat, halkan megköszörülve a torkomat. Próbáltam mélyeket lélegezni, ahogy Liam is mondta. Már egyszer végig csináltam ezt, de ez most merőben más. Most egy olyan nőt veszek el, akit teljes szívemből szeretek, és aki reményeim szerint viszont szeret.
A mai napon már sokadjára a hajamba túrtam, ajkaimat rágcsálva vártam, hogy végre megláthassam a csodát, amire már órák óta várok.
Hátra néztem a mögöttem álló társaságra, Liam mögül Louis küldött bíztató mosolyt, Zayn és Niall pedig sejtelmesen mosolyogtak, hiszen ők pár perce rányitottak a lányokra, s természetesen látták őt.
A szívem ezerrel dobogott, félő volt, hogy perceken belül a pap karjaiban köt ki. Arról a pillanatról nem is beszélve, mikor megláttam.
Levert a víz, hangosan fújtam ki a levegőt, míg remegő kezeimmel letöröltem az izzadtság cseppeket.
Hajába virágkoszorút tűztek, míg továbbra is göndören keretezte ragyogó arcát.
Azt hiszem az ájulás szélén lehettem, mikor a tekintetemet végig vezettem a testén. A ruha tökéletesen simult rá, kiemelve a pocakját.
Lassú, kínzóan lassú léptekkel közeledtek felénk, az öltönyöm ujjába kapaszkodtam, mintha meg tudna tartani a lábaimon.
Mr. Moore csókot nyomott kipirult arcára, majd kezett rázott velem, kishíján kirántva a karomat a helyéről.
- Vigyázz a lányomra - morogta, rejtett mosollyal az arcán, mire bőszen bólogatni kezdtem.
- Az életemnél is jobban, Mr. Moore.
Megengedte magának azt a mosolyt, majd elengedve a lánya kezeit az enyémekbe adta.
Hüvelykujjammal egyből a kézfejét kezdtem simogatni, ezzel őt is, és engem is megnyugtatva. Ragyogó tekintettel néztem végig rajta újra és újra, teljesen figyelmen kívül hagyva a pap szavait.


Oh- huh - ouh. 
Így a vége felé, kezdenek elfogyni a szavaim, fogalmam sincs mit is fogok írni a búcsúhoz, ami csekély 5 résznyire van tőlünk. :( 
Jó olvasást, ha tetszett hagyj nyomot magad után, hiszen már nem sok lehetőséged van rá. 
L-J-P 
Xxx.Lacy. 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :) *-* Várom a kövit ^-^

    VálaszTörlés
  2. Naggyon jó és cuki rész lett! ^^ Imádom! De olyan rossz hogy mindjárt vége, azért siess a kövivel! ;)
    M.

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon tetszett a resz es a kicsik neve is oo lenne egy kerdesem az eatont hogy kell kiejteni?
    Nem akarom hogy vrge legyeeen :c nagyon megszerettem ezt a tortenetet
    Es alig varom a kovi reszt
    Puszi
    xxManka

    VálaszTörlés
  4. Ez a rész nagyon tetszett. kár hogy már csak 5 rész van hátra... de attól még várom a kövit *-*
    Siess

    VálaszTörlés