2015. július 16., csütörtök

29.rész - A pocaklakók neve?

Aurora Moore
Egyenként jönnek oda a barátok gratulálni, majd egy torta szelettel mennek tovább. Nekem is marad egy és ezzel el is fogy. Oda megyek a kis csapatunkhoz és befúrom magam a kötbér Harry mellé. 
-Finom? -nézek fel rá.
-Igen, bébi. -ahogy kimondja a sütim az arcán landol. 
-Ez az Ror! -kiiabál Alice. Mindenki más dől a röhögéstől. 
-Ezt hogy merted? -néz rám mérgesen Hazz. 
-Szeretnéd hogy lenyaljam rólad? Még úgy sem ettem belőle. 
-Nem, inkább  letörlöm. 
-Minek? Jól áll szarzsák. 
-Kösz majompofa. -mondja majd eltűnik a kezemből a maradék és a lány fején landol. 
-Kajacsata!!! -ordítja Lou és Zayn hajára keni a félig megevett szeletjét. 
-Ezért meghalsz! -kezdi kergetni Zayn Lout. Komolyan mintha még mindig az oviban lennének. Próbálok Elmenekülni a repülő darabok elől és sikerül is szerencsére. Megpillantok egy sértetlenül álló szeletet és megindulok érte. Megszerzem és bemegyek vele a lakásba. Leülök és enni kezdem. Nemsokára Sally jelenik meg, ő is a saját tányérját védve. Lehuppan mellém és követi a példám. 
-Ez nagyon finom anya. 
-Igen. 
-Mindig szerettem volna kistesót. -bújik hozzám. -És most kettőt is kapok. -kis kezét a hasamra teszik és simogatni kezdi. -Hol vannak? 
-Az egyikük így fekszik a másikük pedig így. -mutogatok a bőrömön. 
-És... ugye majd segíthetek őket elaltatni?
-Persze. És mit szólnál ahhoz, hogy ha már a szobákat átalakítjuk akkor a tiédet is átfesthetnénk? 
-Tényleg?!? 
-Igen. Olyan színűre amilyet csak szeretnél. 
-Juuuj! Akkor lehet sárga is? Vagy lila? Vagy zöld? 
-Hogyne. Vagy akár lehet két szín is. Csak passzolniuk kell egymáshoz. 
-Mint a fürdőben? 
-Igen úgy. Van fönt az üres szobában egy színskála. Lehozod?
-Igen. -válaszol és el is tűnik. Mostanában csak üres szobának hívja a kicsiknek kialakuló helységet, mert nincs benne semmi és a babák nevét pedig még nem találtuk ki. Sally szobája mellett van az a két szoba ami a pocaklakóké lesz. Sal visszaér és válogatni kezdünk a színek között amikor Harry jön be. 
-Mit csinálunk?
-Színt választunk a picúrok szobájába és Sally szobájába. 
-Sal-ébe?
-Igen, arra gondoltam hogy ha már átalakítunk akkor ő is örülne neki. 
-Rendben, csak ne vállald túl magad. -a vendégeink hamarosan elmentek, Sallyvel továbbra is a szobákat tervezgettük amihez Harry is csatlakozott. 

•••

Neki álltam vacsit készíteni, mert a nagy tervezgetésben mindenki megéhezett. Furcsa, mert azt hittem régen, hogy az, hogy a terhes nők képesek mindenfélét összeenni az nem igaz, pedig már magamon is észreveszem hogy de, mert én is csinálom csak nem olyanokat eszek mint például a kolbász meg a puding, mert elvileg az anyám amikor engem várt azt evett sokat. És én nem is szeretnék ilyet enni szóval figyelek rá hogy minnél inkább egészségeset egyek. Nem hiszem hogy árt a babáknak de nem szeretném kipróbálni. Az elgondolkodás nagyon összejött most, annyira hogy észre sem vettem hogy elvágtam az ujjam. De elég rendesen. Ez már az a vérmennyiség amitől rosszul leszek, mert nem bírom. 
-Harry! -kiabálok és már a hányinger kerülget. A víz alá tartom a kezem. Hangos trappolás és már mellettem is van. 
-Mi a baj? 
-Elvágtam az ujjam. Rosszul vagyok. -megfordít és felültet a pultra. Elzárja a vizet és egy zsepit szorít az ujjamra. A vállának döntöm a fejem és mélyeket lélegzem. 
-Jobban vagy? -kérdezi nehány perc múlva.
-Aha. -bekeni és be is köti az ujjam. Magamhoz ölelem. 
-Öhmm... Dagim... az nincs kész? -néz oldalra. 
-Ja. Hupszi. -szállok le a pultról és húzom le a tűzről a lábost. Kaja után fürdeni megyek, ahova Harry is jön velem. A tükörben nézem a hasam, már felöltözve. 
-Olyan szép a hasad bébi. 
-Persze, dagadtnak nézek ki. 
-Dehogyis. Tudod hogy azt csak viccből mondom. 
-Tudom. 
-Figyelj rám. Te vagy a világ leggyönyörűbb kismamája. Alice is megmondta. 
-Tényleg így gondolja?
-Tényleg. 
-Ez aranyos tőle. 
-Nem bébi ez csak az igazság. 
-Én még nem vagyok álmos. -nézek rá a számat beharapva. Majd a nyakát puszilom végig.
-Ne csináld. Tudod hogy nem lehet. 
-Nekem nem lehet. -csókot nyomok szájára és kimegyek a fürdőből. Sally szobáját veszem célba. 
-Mostál fogat Sal?
-Igen anya. 
-Akkor alvás. -mondom ő pedig bemászik az ágyba. 
-Jó éjt szívem. Álmodj szépeket. 
-Itt maradsz velem egy kicsit? 
-Persze. -befekszem mellé. Kis tenyerei a pocim simogatják. 
-Nagyon szeretném ha már megszületnének.
-Én is. Énekeljek neked? -bólint. Hamar sikerül elaltatnom, de közben én is bealszom.

•••

Arra ébredek hogy Harry alám nyúl és elindul velem. Berak a saját ágyunba. Kinyitom a szemeim.
-Felébresztettelek? Bocsi. 
-Nem baj. -hozzábújok.
-Maci?! Mi legyen a pocaklakók neve? Neked mi tetszik?
-Nem tudom. Sally mondott párat. 
-Miket? 
-Hmm... Toby, Cody, Rebecca, Lindy, Luke, Zara, Zoe, Joey... ezekre emlékszem. 
-Olyan édes hogy ennyire várja már őket. A Zoe és a Lindy tetszik. 
-Nekem csak a Zoe. És a kisfiamnak? 
-Ryan, Cole, Isaac, Dylan, Tyler, Eaton, Walter? -sorolok még neveket. 
-Nem tudok dönteni. -nevet fel. 
-Nem is kell. Csak mondd hogy melyik tetszik a legjobban. 
-Tetszik a Cody, és a Dylan is. 
-Ez csak az amit én mondtam, meg amit Sally. Te mit találtál ki?
-Hogy én? Hát... Lena, Talia, Oliver, Zack, Adam... ja és Blair. 
-Nagyon jól hangzik a Lena és a Blair. -csókolom meg. 
-Kösz dagim. 
-Holnap megbeszéljük Sallyvel is.
-Rendben. 

•••

Idegesen csapom be magam mögött az ajtót és dobom le a táskám, a cipőm, majd megyek át a konyhába. Pakolászni kezdek, hogy eltereljem a figyelmem a sok hülye emberről aki nem tud figyelni. 
-Szia anya!! -jelenik meg Sally.
-Szia Sal. -ölelem át. Lehajolok hozzá és puszit nyomok az arcára, majd ő az enyémre, végül még kettőt kapok a hasamra. 
-Apa hol van? 
-Az üres szobában. A kiságyat rakja össze. -fogja meg a kezem és felhúz az emeletre. 
-Szia Maci. 
-Szia bébi. -puszil meg. -Jó lesz?
-Persze. Te vagy az egyetlen a mai nap aki tudja is hogy mi hogyan van. 
-Miért?
-Hát egy csomóan nekem jöttek nem olyan kis erővel, aztán a könyvesboltban is összevesztem az eladóval és egy gördeszkás csávó majdnem fellökött. 
-Mondtam hogy elmegyek veled. Legközelebb nem engedlek egyedül. Nem akarom hogy bajod legyen.
-Tudom. Szeretlek. -úgy éreztem ezt most muszáj kimondanom.
-Én is szeretlek dagi. Nem csinálnál valami kaját? Éhes vagyok. 
-Én is!
-Nincs kedvem. Inkább menjünk el étterembe vagy rendeljünk pizzát. 
-Sal, pizza vagy étterem? 
-Étterem! 
-Akkor keresnem kell valami ruhát. 
-Nem húzok öltönyt. 
-Nem is kell. 
-Anya segítesz nekem? És én is akarok neked! 

-Persze. Na menjünk. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, imádom *---* hamar folytatást meg nem is :/

    VálaszTörlés
  2. Hát kitettél magadért azt meg kell hagyni
    Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Jajj, olyan joooo lett *0* Gyorsan a kövivel!!! :')

    VálaszTörlés