2015. április 27., hétfő

4.rész - Vacsi apuéknak

Képtalálat a következőre: „bethany mota”
Sally és Harry már rég alszanak, de nekem nem megy. Fogalmam sincs mi lehet az oka, de bárhogyan is próbáltam elaludni, nem jött össze. Hajnali egy van. Lerúgom magamról a takarót, majd elindulok ki a szobánkból. Még jó hogy rövidgatyában és trikóban szoktam aludni, így nem fog hülyének nézni az aki szembejön velem. Mondjuk kétlem, hogy ilyenkor bárki is járna a folyosókon. Meglátom a lépcsőt, mellette egy táblát ami jelzi, hogy a tetőre vezet. Arra veszem az irányt és nemsokára egy nehézkes ajtót kilökve, megérzem a meleg, mégis kellemesen hűs levegőt. Találok egy padon, ami nem tudom miért van itt, de jól jön. Leülök rá és csak nézem a város fényeit. Megnyugtató, pedig nem is vagyok ideges. Nem tudom mennyi ideig ülök kint a padon, de amikor kezdek laposakat pislogni, úgy érzem ideje visszatérni a szobánkba. Hason fekszek el az ágyamon és a takarót már nem tudom felhúzni magamra, mert azonnal álomba merülök.

***

Másnap Harry hangjára ébredek.
-Szia. -köszönök miközben megfordulok és az ágyamon ülő Harryre nézek.
-Szia. Nekünk mennünk kell, de Sally még alszik.
-Oké. Mit csináltok ma?
-Fotózás lesz, a koncert előtt kb 2 órával érünk vissza.
-Rendben.
-Na de megyek is, mert el fogunk késni. Szia.
-Szia. -már csak az ajtó csukódását lehet hallani. Felkelek, majd magamra kapok egy egyszerű szettet és felkeltem Sallyt is. Megreggelizunk, majd sétálni indulunk.
-Sally mit szólnál ahhoz, ha elmennénk venni pár dolgot, hogy főzzünk egy finom vacsit apuéknak?
-Jó! -kiált fel, majd be is megyünk a legközelebbi boltba. Magam előtt tolom a kocsit benne ül Sally és így megyünk végig a sorokon, begyűjtve a kellő alapanyagokat. Befordulok a következő sorba, ami tele van játékokkal. Sallyre nézek aki csillogó szemekkel nézi a sok játékot. Meglát egy nagy plüsspandát, ami nagyobb mint ő és rögtön felém fordul.
-Kaphatok egy olyan pandamacit?
-Nagyon szeretnél?
-Igeeeen!
-Akkor kaphatsz. -mondom, majd leemelem a polcról és odaadom neki. Szorosan öleli magához, pedig szinte át sem éri. Fizetek a pénztárnál, majd az utcán leintek egy taxit. Bemondom a szálloda címét és kifelé kezdek bámulni az ablakon. Az utcákon nagy a rohanás. Mindenki rohan valahova. Haza a családjához, esetleg a gyerekeiért, a munkába, a buszra, bevásárolni, a kórházba, mert az egyik hozzátartozója beteg. Jó lenne, ha egyszer nem kellene rohanni sehova. Lenne elég idő mindenre és senkinek nem lenne semmi gondja. Persze jó is lenne, de tudom, hogy ilyen sosem lesz. Előre nézek és meglátok egy terhes nőt, aki éppen egy taxit próbál leinteni, de nem igazán sikerül neki.
-Álljon meg! -szólok a taxisnak. -Vegyük fel!
-Sajnálom, hölgyem, de nem lehet.
-De őt ismerem! Kérem álljon meg! -ezzel elérem a célom és megáll a nő előtt. Sallyt átteszem a másik oldalra és már ő ül az ablak mellett. Bekötöm, miközben a nő beszáll mellém.
-Nagyon köszönöm, hogy megállt.
-Ne nekem köszönje, hanem a barátnőjének. -mondja, a nő pedig összevont szemöldökkel néz rám én pedig, csak elmosolyodom.
-Mondd be, hogy hova szeretnél menni. Mi ráérünk.
-Köszönöm. -még körülbelül fél órát kocsikázunk, mire visszaérünk a szállodába. Fizetek a taxisnak, majd kiveszem a cuccokat a csomagtartóból és Sallyvel elindulunk felfelé. A szobánkba érve Sally a plüssét az ágyra rakja, majd kipakoljuk a cuccokat amiket vettünk. Spagettit fogunk készíteni, de kicsit másképp, mint ahogy általában szokás. Vagyis másoknak szokás, én meg mindig így szoktam. Igazából csak egy kis extra van benne. Bekapcsolom a rádiót és énekelni kezdek. Sally egy idő után megunja a mesét, ezért elvonul játszani. Én pedig megterítek. Dudorászva készítem el az asztalt és mikor végzek kikapcsolom a rádiót. Fedőt teszek a tésztára és a húsra is, hogy ne hűljön ki a főzőlapot pedig kikapcsolom. Halk puffanást hallok Harryék szobájából így berohanok. Sally fekszik az ágy mellett és sírni kezd. Odamegyek és letérdelek elé.
-Mi a baj? Leestél az ágyról? -csak bólint én pedig magamhoz ölelem. -Hol fáj? -kérdezem, ő pedig felemeli a könyökét. Óvatosan adok rá egy puszit. Kiviszem és leülök vele egy székre. Csitítgatom és már majdnem megnyugodott, amikor Harry lép be.
-Mi történt? -kérdezi rögtön.
-Leesett az ágyról. -mondom, miközben átveszi tőlem. Felállok és átengedem neki a helyem. Kimegyek és szólok a többi fiúnak, akik szinte rohanva mennek át Harryhez. Főleg Niall. Mire én is odaérek, addigra Sally már teljesen megnyugodott és mindenki az asztal körül ül. Niall, már mert is magának. Épp ülnék le én is, de megcsörren a telefonom. Bemegyek érte a szobámba és felveszem, mert látom, hogy a nővérem hív.
-Szia Kelly.
-Szia. Milyen a világ körüli élet?
-Elég jó.
-Azt gondolom. Figyelj, nálam járt Patrick.
-Ugye elküldted a fenébe?
-Igen.
-Akkor jó. Nem tudom, mit akar tőlem állandóan az a gyökér.
-Én sem, de tényleg nem érti meg hogy hagyjon téged békén.
-Már ezerszer megmondam neki, hogy nem akarok vele menni sehova.
-Tudom. De most kicsit kitisztítottam a fejét. -nevetett.
-Mit csináltál?
-Megmondtam, hogy fel fogom jelenteni zaklatásért.
-Komolyan?
-Igen.
-Köszönöm.
-Ugyan nincs mit. De most megyek, még dolgom van.
-Oké, szia.
-Szia. -ledobtam, az ágyra a telefont és kimentem a fiúkhoz. Már mindent megettek és kényelmese hátradőlve a székeikben tunyultak.
-Bocsi, de nagyon éhesek voltunk.
-Nem baj. -Sally jött ki a hatalmas pandával.
-Apuci nézd mit kaptam! -nyújtotta Hazznak a plüsst.
-Hűha. Ez nagyobb, mint te!
-Ha nem baj, én most elmegyek fürdeni. -bevonulok a fürdőbe, amivel csak egy baj van. Mégpedig az, hogy közös szobához a fürdő is közös. Nem mintha baj lenne de azért nem szeretném, ha rám nyitnának. Lezuhanyzom, majd egy törölközőt magamra csavarva indulok ki. Nyitom az ajtót és egy mellkasba ütközöm. Harry áll előttem.
-Csak... szólni akartam, hogy... hamarosan indulunk.
-Öömm... oké. -mondom, majd kikerülöm és besietek a szobámba öltözni.

***

A koncert ismét nagyon jó volt és most Sally is végignézte. Szeretem, hogy a srácok nem csak felmennek és énekelnek, hanem elhülyülik az egészet. Nem csodálom, hogy ennyi rajongójuk van. Megérdemlik és meg is dolgoznak érte. Hazafelé, eleredt az eső és hiába volt az autó és a hotel között pár méter, így is bőrig áztunk. Bementem a szobámba és ledobáltam a vizes cuccaim így fehérneműben kerestem a bőröndömben egy tisztát, amikor Harry nyitott be.
-Uh, bocsi én...
-Nimcs baj csak... -hadartam tiszta vörös fejjel miközben magamra kaptam egy bő felsőt. -Szóval, miért jöttél?
-Csak meg akartalak kérni, hogy altasd el Sallyt légyszi amíg megfürdök.
-Rendben. Menj csak nyugodtan.
-Köszi. -mondta és kiment. Gyorsan átvettem a pizsim és átmentem a másik szobába.
-Sally, ideje aludni. -mondtam és kikapcsoltam a tévét amiben épp mesét nézett.
-De még nem akarok!
-De muszáj. Késő van. -feküdtem mellé. -Mit szeretnél, mesét vagy inkább énekeljek neked?
-Énekelj! -halkan kezdtem énekelni miközben az arcát simogattam. Ma egy kicsit nehezebben sikerült, de elaludt mire Harry végzett. Felálltam és távoztam volna, de Hazz visszahúzott és megölelt. Először furcsálltam, de visszaöleltem.
-Köszönöm.
-Nincs mit. Ez a dolgom. -mondtam és elmentem volna aludni, ha...

Sziasztok! Köszönjük a sok megtekintést és a kommenteket! Remélem tetszett ez a rész is :) xox Lucus

4 megjegyzés:

  1. Mi ez a befejezés? Nem teheted ezt velem.. :(( Ha mi? Mi lesz.. Ajjj megőrülők ha nem sietsz az új résszel... Amúgy szuper lett.. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia :) én nem vagyok rajongó,de nagyon tetszik a történeted :) kíváncsian várom a folytatást.ügyes vagy és jól fofogalmazol.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés