2015. április 22., szerda

3. rész - Tanács




Harry Styles 
A koncert helyszínén már rengeteg lány várakozik, amitől Sally kissé megijed, így még jobban bújik hozzám, ami a rajongóknak talán nem tetszik, hiszen így nehezen tudok fényképezkedni, valamint aláírást adni. Gyorsan végig futtatom a tekintetem a tömegen, a testőrökkel körülvett Aurora-n akad meg a tekintetem.
-Seth, hozd ide kérlek Aurora-t! - suttogom a mellettem álló őrnek, akinek az a feladata, hogy rám vigyázzon, így elsőre nem tetszik neki az ötlet, hogy elmenjen mellőlem - Kérlek, vigyáznia kell Sally-re - bólint, majd  a lányhoz megy, aki kíváncsian pillant felé. Seth gyorsan magyaráz neki, miközben karon ragadja, s felénk húzza - Sally, kicsim - emelem meg egy kicsit a lányomat - Aurora, most bevisz téged, ahol csend lesz, rendben? - nagy szemekkel mered rám, amiben könnyek csillognak, nekem pedig a szívem szakad meg. Csókot nyomok a homlokára, ő pedig a pólómba kapaszkodik, egészen addig, amíg a bébiszitter ki nem veszi a kezemből. - Ror! - kiáltok utána, mire hirtelen hátrafordul - Megvan a belépőkártyád? - kérdezem, hiszen őt még nem ismerik itt, így anélkül a vacak nélkül nem engednék be. Felmutatja a laminált papírdarabot, ami igazolja, hogy velem, illetve a lányommal van - Menjetek az öltözőmbe! 5 perc és én is megyek - bólint, majd eltűnik a lányommal együtt, egy nagy ajtó mögött, amin a rajongók biztosan nem tudnak áttörni.
Sietve adok autógrammot a lehető legtöbb lánynak, de kevesebb, mint 5 perc elteltével, Seth karon ragad és bekísér az arénába. Meg sem állok az öltözőmig, ahol Aurora éppen egy videót néz a lányommal, akinek láthatóan már semmi baja nincs, sőt annyira belemerül, hogy észre sem veszi, hogy beléptem. Csak akkor figyel fel rám, mikor leülök mellé, és egy puszit nyomok a hajába. Rám kapja csillogó barna szemeit, amit nagy sajnálatomra, az anyjától örökölt, így emlékeztetve engem arra, mekkora barom vagyok, hogy hittem annak a nőnek. Naiv módon, elhittem, hogy a mi szerelmünk töretlen és őszinte, hogy nekem csak ő, és neki csak én létezem. De, amint kiderült már a kapcsolatunk eleje óta más férfiakkal is összefeküdt, majd mikor megszületett a lányunk - a válás után, persze apasági vizsgálatot végeztünk - ugyanúgy folytatta, míg Sally békésen aludt a saját szobájában.
Néha elgondolkozom azon, hogy mi lesz, mikor Sally érdeklődni fog az anyukája iránt? Mit mondok majd neki? Azt, hogy egy büdös ribanc volt, és mikor kiderült, hogy rajtam kívül még minimum 10 pasival összefekszik, nálam hagyta őt?
- Harry, hahó, Harry! - lóbálja meg a kezét szemeim előtt Auora. Megrázom a fejem, halványan rámosolyogok.. Felvont szemöldökkel mered rám, mintha azt kérdezné, hogy minden oké-e.
-Majd elmondom - suttogom - Figyelj, kicsi Sally - veszem az ölembe, ő pedig nagy szemeket mereszt rám - Én most felmegyek majd a színpadra, te meg, ha szeretnél, akkor Aurora-val kiállhattok a színpad mellé. Okés? - bólint egyet, majd feljebb mászik az ölemben, és puszit nyom az arcomra.
- Szerencse puszi, apucinak - kuncog, Aurora, pedig szinte meghatottan nézi végig a jelenetet.

***

A koncert nagyszerű volt, a srácokkal szinte az egészet elhülyültük, aminek persze a rajongók nagyon örültek.

Mikor lejövünk a színpadról, egyből a lányokat kezdem el keresni a szemeimmel, de csak Louis-et látom.
-Hé - lép mellém, és egy ronggyal letörli az arcomról az alapozót, így már teljesen natúrban nyomom - A csinos bébiszitter lány - kezdi felvont szemöldökkel vigyorogva - és Sally bementek az öltözőbe, mert a lányod a koncert felénél már nem bírta - int az öltözőm felé, én pedig hálásan mosolyogva indulok az öltözőm felé. Sietve, a lányom sírására számítva lépek be az öltözőbe, de Aurora abban a pillanatban lepisszeg, és Sally-re mutat, aki békésen alszik a kanapén.
-Most, komolyan? - kérdezem suttogva - Hogy csinálod ezt? Nekem még otthon is órákba telik elaltatni - tárom szét a karjaimat, mire ő felnevet - Azonkívül, hogy nem bírta a koncertet minden rendben volt vele?
- Nem tudom - kuncog fel kislányosan, és egy pillanatra elhiszem, hogy soha nem hallottam ennél édesebb hangot - Egyébként, igen, minden okés volt. Tündéri kislány, eddig még soha nem volt dolgom ilyen kedves kisgyerekkel - áradozik, én pedig csodálkozva hallgatom, ahogyan a kislányomról mesél, pontosabban arról, mit is csináltak ma délelőtt, míg mi fotózáson voltunk - Egyébként - gondolkozik el egy pillanatra - Sally-nek csak a zajjal volt baja, mármint túl hangosak voltak a rajongók. Nem tudsz beszerezni egy füldugót? Akkor biztosan jól bírná, vagyis jobban - hümmögve bólogatok, és már telefonálok is, hogy szerezzenek egyet Sally-nek. Pont akkor teszem le a telefont, mikor Seth toppan be, hogy indulunk a következő állomásra. Aurora lehajol, hogy Ő vigye a kislányomat, ám egyből mellé lépek és el is veszem tőle a kicsit - Hagyd, Ror - mosolygok rá - Majd én viszem - bólint és a táskáját felkapva kinyitja előttem az ajtót. Szégyen, nem szégyen nem bírtam ki, hogy ne mérjem végig hátulról a lány kinzóan tökéletes testét.

***

- Srácok, egy kis figyelmet kérnék! - tapsol kettőt Keith, ezzel magára vonva a figyelmet - Mindenki külön szobát kap, kivéve Harry-t, Sally-t és Aurora-t. Ti egy közös lakosztályt kaptok, két szobával - mindenki megértően bólint és a kiosztott kulcsok számával megegyező szobát kezdi el keresni.
- Figyelj - nézek a lányra, aki éppen akkor teszi le a telefont - Viszem Sally-t, és a saját cuccaimat. Te hoznád a kicsi bőröndjét?
-Persze - mosolyog kedvesen. Hang nélkül megyünk fel a lakosztályunkhoz, hihetetlen, hogy Sally szinte az egész utat végig aludta, s csak akkor kelt fel, mikor leraktam az ágyra.
-Apuci - szólalt meg nyűgösen, s felém nyújtotta apró karjait - mese - bekapcsolom neki a TV-t és leülök mellé.
- Mennyire vagytok éhesek? Én éhen halok - huppan le hozzánk Aurora is.
- Én nagyoooooon - simogatja meg a hasát Sally, mire mindketten felnevetünk.
- Akkor menj a szobába és öltözz át, és már mehetünk is enni. - mosolyog rá a kicsire, aki sűrűn bólogat, majd elviharzik - Min gondolkoztál el, még a koncert előtt? - kérdezi halkan, és gyorsan. - Persze nem az én dolgom, csak nagyon megijesztettél…
- Öhm. Figyelj. Ez egy hosszú történet, mármint nem az. Csak, na. Nem most akarom elmondani, majd, ha este elalszik Sally, jó? Tanácsot is szeretnék majd kérni - makogom zavartan. 



Megérkezett a legújabb rész, ezúttal Harry szemszögéből. Remélem tetszik, és nyomot hagytok magatok után. :) 
/ÖNREKLÁM: Cover [H. S. and BB. E.FF] örülnék, ha benéznétek!/ 
Xxx. Lacy 

13 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos történet, igazán tetszik. Várom a következőt. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is várom a következőt:*!

    VálaszTörlés
  3. nemrég találtam rá a blogra, de ez valami eszméletlen :) annyira imádom alig váom az uj rész :P xxxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, és örülünk, hogy már szeretitek ezt a történetet! xx.

      Törlés
  4. Nagyon tetszik:)♡
    Végre egy nem sablonos,egyedi blog:')
    Ritka az ilyen.
    Nagyon tetszik:)
    Várom a kövit:)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, jó. :)
      Mostmár kikészítetek.
      El sem hiszem, hogy ennyire tetszik. De, komolyan. Hihetetlenül boldogok vagyunk!:) xxx. L

      Törlés
  5. Nagyon édes sztori, már várom a folytatást. :)
    Ps.: fel is iratkoztam ^^

    xx, reasonelll

    VálaszTörlés
  6. Te jó ég!:)
    Köszönjük!:)
    P.: Jövő héten érkezik xxx.

    VálaszTörlés
  7. Te jó ég!:)
    Köszönjük!:)
    P.: Jövő héten érkezik xxx.

    VálaszTörlés
  8. Ma találtam rá a blogodra és imádom^^
    Siess a kövivel vagy kihalok*.....*
    Ui.:siesssssssssss

    VálaszTörlés